SzaX
Admin
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilczewo / Olsztyn, ale głownie przebywam w Travianie :D
|
Wysłany: 16 23:55, 16 Wrz 2008 Temat postu: Zasady Company Of Veterans |
|
|
§ 1 Rekrutacja
1. Jeżeli szukasz schronienia przed atakami innych graczy, jesteś regularnie farmiony - dziękujemy.
2. Twoja najwolniejsza jednostka defensywna musi się znajdować maksymalnie do 2 godzin od dwóch członków sojuszu. Nie wiesz jak to sprawdzić - dziękujemy.
3. Działamy grupowo - samowolne ataki na inne sojusze bez zgody Rady sa zabronione. Indywidualiści nie znajdą miejsca w naszym sojuszu.
4. Bez sittera nie ma bohatera - obowiązkiem każdego jest posiadanie opiekuna konta. Najlepiej aby to były osoby sąsiadujące z sobą. Każdy musi mieć jednak opiekuna swego.
5. "Mocna ręka" to droga do sukcesu - czerwona kropka to wypad z sojuszu na 7 dni. Jeżeli utrzymasz się przez te 7 dni - możesz wrócić. Kolejna czerwona kropa - stajesz się farmą.
6. Wielkie Oko czuwa - żółty kolor działa na nas stresująco. Jeżeli nie będzie a forum wcześniejszego usprawiedliwienia - nie obchodzi nas czy miałeś kaca, imieniny cioci czy seks z kochanką. Masz w bonusie załapanie 2 x żółtych. Trzecia to wypad na 7 dni - po powrocie 1-sza żółta to farma.
7. Nie tolerujemy zdrajców - odejście z sojuszu lub przejście do innego WYŁACZNIE za zgodą. Jeżeli działasz na naszą szkodę - a dowiemy się tego wcześniej niż myślisz - pożegnaj się z grą.
8. Decyzja Rady jest niepodważalna - gdy dostajesz wiadomość o rozkazie ataku/wysłania obrony/surowców- robisz to w trybie natychmiastowym (czyli jeszcze zanim doczytasz wiadomość do końca)
9. Nie rozumiesz któregoś z punktów, nie znasz się na obsłudze podstawowych "narzędzi" travianowych - dziękujemy.
10. Twoja armia > 50% POPa (dane te są na bieżąco zmieniane). Większe szanse ma u nas osoba z dużą armią, niż z popem.
§ 2 Sojusz
1. Bycie członkiem sojuszu niesie ze sobą nie tylko korzyści, są to przede wszystkim obowiązki.
2. Pamiętaj, by udzielać się na forum, być aktywnym nie tylko w podejmowanych akcjach (obrona, ataki). Lubimy osoby które sypią inteligentnymi pomysłami jak z rękawa.
3. Powinieneś (-aś) już to wiedzieć, ale powtórzymy: brak aktywności w życiu sojuszu będzie miał konsekwencje. Ewentualny upór pogorszy tylko sytuację.
4. Nieważne, czy atakujemy, bronimy się, giniemy - jesteśmy zawsze razem.
5. Nie wysyłamy ataków na inne sojusze ani wojsk def na hura (poza nagłymi wypadkami). Kto się nie dostosuje dziękujemy.
6. Na prośbę członka rady lub założyciela ustawiamy go jako sitter-a.
7. POP nie walczy ale można zarówno rozwijać ekonomię jak i wojsko. Zbytnie odstawanie od pozostałych członków wywoła nasze żywe zainteresowanie przyczyną
§ 3 Cele i założenia
1. Jeżeli chcesz tylko spokojnie sobie grać nie pisz do nas. My pragniemy coś osiągnąć i będziemy za wszelką cenę do tego dążyć. Nawet za cenę naszych wiosek.
2. Naszym głównym celem nie jest obrona. Powiedzmy sobie szczerze nasz cel to dominacja, sianie zniszczenia i atmosfery strachu przed legionami COV?.
3. To powinien być chyba najważniejszy punkt... brzmi on w skrócie: POP nie walczy!. I tej zasady się trzymamy.
Za bezpodstawne zawracanie nam d**y, wysyłanie fałszywych danych - podziękujemy osobiście wpadając w odwiedziny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SzaX dnia 30 1:14, 30 Wrz 2008, w całości zmieniany 6 razy
|
|